sobota, 11 maja 2013

Po wielkich trudach i oczekiwaniach powstał o to ten blog :)

Może mnie kojarzycie z Twitter'a ? To ja Pysia i razem z moją kumpelą - Lucky od dłuższego czasu piszemy opowiadanie o 1D (chłopcy nie są w nim sławni, choć może będą..), którym chciałyby my się z wami podzielić. :)

" Dwie dziewczyny - Vivien i Cat. Pochodzą z różnych zakątków świata, lecz los sprawił, że zamieszkują w Londynie.
Po przez mały incydent, poznają pięciu chłopaków, których odmienią ich życie o 180 stopni.
Czy przez to dziewczyny poznają prawdziwą przyjażń, a może.. nawet miłość ? "

Tak zapowiada się historia stworzona przez nas. :)
Z punktu widzenia Vivien I Harry'ego piszę ja, a Cat i Niall'a - Klaudia. Co do do Zayn'a, Louis'a, Liam'a i reszty będzie różnie.

~*~

Myślimy, że blog przypadnie wam do gustu i będziemy miały wieeelu czytelników.
Ps. Zapraszamy do zakładek !

Pysia and Lucky. xx

5 komentarzy:

  1. Dawać mi już 1 rozdział/prolog, bo ja cie jus cytać. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się doczekać 1 rozdziału. Czytałam już to ale nie pamiętam tego rozdziału. Dawajcie jak najszybciej. Trzymam kciuki mam nadzieję że dużo osób będzie czytać. @ismena6

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne nie moge się doczekać nastepnego xo

    OdpowiedzUsuń
  4. Super się czyta , Fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne , Dobrze się czyta :)) @Me_Be_Ola

    OdpowiedzUsuń